Dziękuję wszystkim za miłe słówko tu zostawione.
Jeśli podobają się Wam moje prace,kontakt:
justka145@gmail.com

niedziela, 16 sierpnia 2015

Wygrane Candy!!! Błąd "Error 400"gdzie tkwi problem???


Huraaaa i znowu los się do mnie uśmiechnął!!!
Wygrałam cudną szkatułkę i duuużo pięknych serwetek w
Candy w Pakamerce.Dziękuję bardzo!!!
Schowałam w niej moje wydziargane bransoletki!!!!
Niestety nie mogę dodać swoich fotek bo wyskakuje mi błąd "error 400".
Może wiecie gdzie tkwi problem.???Trochę czytałam o tym w necie ale dla mnie to czarna magia.
Dodam fotki korzystając z apki na telefon i też nim robione. Więc troszkę kiepska jakoś. Ale coś tam widać.

2 komentarze:

  1. Gratuluję Ci Justyno wygranej a nagrody są prześliczne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku jakie cudowności gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za zaglądanie i komentowanie moich prac!!!