Dziękuję wszystkim za miłe słówko tu zostawione.
Jeśli podobają się Wam moje prace,kontakt:
justka145@gmail.com

środa, 10 czerwca 2015

Zielona skrzyneczka....

Próbuję dalej swoich sił w ozdabianiu przedmiotów.Denerwuje mnie tylko ,że to wymaga czasu.
Za nim wyschnie farba,potem klej,lakier,musi trochę upłynąć czasu.
A ja bym chciała już!!!
Ale sztuka wymaga czasu,ktoś mądry tak kiedyś powiedział...
W końcu skończyłam skrzyneczkę.Trzymałam w niej moje szmineczki.
Ale teraz po metamorfozie chyba zmieni przeznaczenie.Kolorystycznie będzie teraz pasowała do łazienki.




Synuś mamusi.....


16 komentarzy:

  1. Fajnie wyszła!!
    Fakt decu wymaga czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka super, bardzo podobają mi się jej boki:) Az synka prawdziwy przystojniak;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dlatego że w decou tyle jest przerw w tworzeniu to mnie jakoś odstrasza, ale Twoje postępy są duże :)
    Synuś słodziak "do zjedzenia" :)
    Kurcze kiedy mój taki był... chlip, chlip...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza skrzyneczka, ta zieleń taka kojącą...A synuś mamusi ma takie wesołe, figlarne oczka i słodki z niego chłopaczek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam do Ciebie z rewizytą i pobuszowałam trochę po blogu :) Bardzo ładne rzeczy tworzysz ! W decoupage też coraz lepiej Ci idzie, nie zniechęcaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci wyszła ta skrzyneczka:) A czasochłonność deku ma swoje zalety - lubię troszkę podmalować, potem biorę szydełko, i znowu maluję, i znowu druty, potem ciutkę kleju i można pobawić się z dziećmi:) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jestem wreszcie ... z braku czasu nie nadążam z oglądaniem prac na obserwowanych blogach .... obejrzałam skrzyneczkę i widzę duże postępy ... super Ci wyszła .Niestety decoupage wymaga dużo cierpliwości i wytrwałości ale metodą prób i błędów nabiera się wprawy . Życzę powodzenia i czekam na następne prace . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnego masz synka.Śliczny jak mama. Skrzyneczka piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzyneczka bardzo udana:)

    Uściski dla Ciebie i synka:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzyneczka boska. Ale masz ślicznego synka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za miłe komentarze.
    Fajnie ,że Wam się podoba moja zieleń.Niestety z powodu pięknej pogody (bo ciągle siedzę z "małym" na dworze) nie mam czasu nawet tu zajrzeć.Ale cieszymy się słoneczkiem póki jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, takie ozdabianie wymaga dużej dozy cierpliwości... ale przy tak uroczym synku chyba Ci jej nie brakuje ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten Twój słodziaczek. Skrzyneczka bardzo mi się podoba. Udała się na medal. Dziękuję za miłą wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta skrzyneczka:) Prawdziwy panicz Ci rośnie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za zaglądanie i komentowanie moich prac!!!