Dziękuję wszystkim za miłe słówko tu zostawione.
Jeśli podobają się Wam moje prace,kontakt:
justka145@gmail.com

piątek, 7 lutego 2014

Alicja...





 Nawlekałam wzór,a tu wyzwanie bajkowe.Od razu spasowało mi to zdjęcie.
Kolorowy świat otaczający Alicję!
Kolor niebieski kojarzy mi się z suknią Alicji, Królikiem, pomarańczowy  z grzybkami a zielony z trawką i Kapelusznikiem.
Nie wiem czy zapięcie nie jest za ciężkie,może coś delikatniejszego?
Bransoletkę zrobiłam na 12 w rzędzie ,metodą ukośnika szydełkowego.
Dzięki temu wyszła mięciutka i fajnie układa się na ręce.
Zgłaszam moją pracę do wyzwania Kreatywnego Kufra!!





1 komentarz:

  1. Bransoletka bajkowa pasowałaby do głównej bohaterki książki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za zaglądanie i komentowanie moich prac!!!